Friday 2 December 2011

Aku mengharap yang terbaik dari-MU



pilu rase hati ini..mengenangkang nasib hidup yg tidak selalunye cerah..namun Ya Allah yang Maha- Besar..aku redha dengan dugaan yang kau berikan kepadaku dan dirinya juga,,,kami terima dugaan mu walaupun ianya amat perit untuk ditelan..namun Ya Allah kami percaya disebalik ujian KAU berikan ada hikmah yang menanti..mungkin kami banyak melakukan kesilapan sehingga alpa dengan keseronokan yang melilit.Tetapi Ya Allah Yang Maha Pengampun dan Maha Penyayang kepada setiap hambanya,aku mohon Ya Allah jangan lah KAU pisahkan kami buat selamanya..aku tidak berdaya Ya Allah kerana aku memerlukannya untuk melengkapi kehidupan diatas keredhaanMU ya Allah..izinkanlah kami mengikat hubungan diatas landasan yang benar dan akhirnya dapat memanjangkan zuriat yang soleh dan solehah..izinkanlah ya Allah..Namun begitu Ya Allah jika memang ditakdirkan aku tidak bersama dengan nya..aku redha Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...